آخرین اخبار

پیش فروش محصولات سایپا اسفند ماه 1400

پیش فروش محصولات سایپا اسفند ماه 1400

پیش فروش محصولات سایپا اسفند ماه 1400 از پنجشنبه

به گزارش سایپانیوز، اولین پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 12 اسفندماه به مدت دو روز و به صورت شبانه روز برای 5 محصول به اجرا در می آید.

در این طرح خودرو های شاهین.جی، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا.اس عرضه می شوند .

زمان تحویل این خودروها از مردادماه سال آینده آغاز خواهد شد و متقاضيان می توانند از طريق سايت https://saipa.iranecar.com  در پيش فروش يكساله ثبت نام كنند.

بر اساس این گزارش، اگر تعداد متقاضيان مشمول در اين بخشنامه بيش از ظرفيت فروش باشد، پس از برگزاري قرعه كشي و در صورت منتخب شدن امكان ثبت نام نهايي و واريز وجه خودرو فراهم خواهد شد و در غير اينصورت براي تمامي مادران مشمول كه شرايط آنها به تائيد سازمان های ذيربط برسند، امكان ثبت نام نهايي و واريز وجه ( برای یک خودرو) ميسر می شود.

در این میان فهرست انتخاب شدگان نهايي از طريق سايت فروش اينترنتي سايپا ظرف مدت 3 روز اعلام خواهد شد و لازم به ذکر است که متقاضيان تا زمان برگزاري قرعه كشي و اعلام منتخبين، هيچگونه وجهي واريز نخواهند کرد. پس از قرعه كشي، منتخبين این طرح ضرورت دارد در مدت 3 روز نسبت به  واريز وجه علي الحساب قيمت خودرو اقدام کنند.

گفتنی است در پیش فرو ش یکساله، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان ماه 1400 به بعد است، فراهم شده است.

Share on whatsapp
به اشتراک گذاری در واتساپ
Share on telegram
به اشتراک گذاری در تلگرام

آخرین اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار خوزستان - خوزستان یار
آخرین اخبار خوزستان
املاک چهار دیواری - املاک اهواز
املاک چهاردیواری amlaak4divari