آخرین اخبار

واریز سود سهام عدالت 1401 به ارزش یک میلیون و 400 هزار تومانی

مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت جاماندگان 1401

واریز سود سهام عدالت به ارزش یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی

سهام عدالت

واريز سود سهام جاماندگان سال ۹۸ هم هنوز واریز نشده است. مبلغ واریز سود سهام عدالت این گروه برای دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی ۴۰۰ هزار تومان و برای سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی، حدود ۲۰۰ هزار تومان است.

بر این اساس سود سهام عدالت یک میلیونی یک خانوار چهار نفره یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌شود و سود سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی خانوار چهار نفره، ۸۰۰ هزار تومان است.

با این حساب، اگر فردی واریز سود سهام عدالت سال ۹۸ را هم دریافت نکرده باشد، تیرماه هم سود ۵۵۰ هزار تومانی سال ۹۹ را دریافت می‌کند و هم سود ۲۰۰ هزار تومانی سال ۹۸ را. یعنی مجموعا ۷۵۰ هزار تومان.

این اعداد برای دارندگان سهام یک میلیونی دو برابر می‌شود و افراد می‌توانند منتظر سود سهام عدالت یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی باشند. یعنی مجموع سود دو سال گذشته

WWW.HAMYARINTERNET.IR

میزان سرمایه سهام عدالت

سعادتی به میزان سرمایه سهام عدالت اشاره کرد و افزود: بر اساس محاسبات انجام‌شده، میزان سرمایه سهام عدالت بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار میلیارد تومان است.

رییس فراکسیون سهام عدالت بیان کرد: وجود چنین میزان سرمایه‌ای افراد زیادی را در دولت قبل دچار وسوسه کرده و تحت تاثیر اقدامات خود باعث ایجاد مشکلات زیادی در مسیر تعیین تکلیف سهام عدالت شده بودند و هستند.

وی از شکل‌گیری کارگروه ویژه‌ای برای سهام عدالت در دولت جدید و با دستور راهگشای وزیر اقتصاد و مصوب شورای عالی بورس خبر داد و گفت: برخلاف ایام شروع کارگروه، برخی تلاش می‌کنند مسیر صحیح بازگشت به قانون را با ارایه گزارش‌های خلاف واقع به وزیر و اعضای شورای عالی دچار خدشه و انحراف کنند که لازم است در این موضوع هشیاری به خرج داده شود.

سعادتی به اقدامات دولت قبل در زمینه پرتفوی سهام عدالت اشاره کرد و گفت: در دولت قبل چند شرکت سودده مانند پالایشگاه شازند، پتروشیمی کرمانشاه و شرکت ملی حفاری توسط سازمان خصوصی‌سازی از پرتفوی سهام عدالت حذف شد.

واریز سود سهام عدالت برای مشمولان

قرار است اواخر این ماه سود سهام عدالت جاماندگان پرداخت شود. این سومین مرحله از واریز سود سهام عدالت است. اما مبلغ سود سهام عدالت چقدر است و سود کدام سال‌ها واریز می‌شود؟

سال گذشته سود سهام عدالت سال ۹۸ و ۹۹ واریز شد. اما برخی از افراد به دلیل مشکلات حسابی که داشتند نتوانستند این سود را دریافت کنند و حالا قرار است این سود اواخر تیر ماه واریز شود.

مبلغ سود سهام عدالت یک میلیون تومانی سال ۹۹ حدود یک میلیون تومان و مبلغ سود سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی هم حدود ۵۰۰ هزار تومان بود.

این یعنی یک خانوار چهار نفره که سود سال ۹۹ را دریافت نکرده‌اند باید منتظر واریز ۲ و ۴ میلیون تومان سود سهام باشند.

اما سود سهام جاماندگان سال ۹۸ هم هنوز واریز نشده است. مبلغ سود سهام این گروه برای دارندگان سهام یک میلیون تومانی ۴۰۰ هزار تومان و برای سهام ۵۳۲ هزار تومانی، حدود ۲۰۰ هزار تومان است.

بر این اساس سود سهام عدالت یک میلیونی یک خانوار چهار نفره یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌شود و سود سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی خانوار چهار نفره، ۸۰۰ هزار تومان است.

با این حساب، اگر فردی سود سهام عدالت سال ۹۸ را هم دریافت نکرده باشد، تیرماه هم سود ۵۵۰ هزار تومانی سال ۹۹ را دریافت می‌کند و هم سود ۲۰۰ هزار تومانی سال ۹۸ را. یعنی مجموعا ۷۵۰ هزار تومان.

این اعداد برای دارندگان سهام یک میلیونی دو برابر می‌شود و افراد می‌توانند منتظر سود سهام عدالت یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی باشند. یعنی مجموع سود دو سال گذشته.

سهام عدالت اولین بار سال ۹۸ آزاد شد 

قرار است اواخر این ماه سود سهام عدالت جاماندگان پرداخت شود. این سومین مرحله از واریز سود سهام عدالت است. امعده ای از مشمولان از دریافت سهام عدالت بازماندند. سهام عدالت جاماندگان قرار است امسال اعطا شود. حالا قرار است کسانی هم که از دریافت سود سهام عدالت جاماندند سود سهام عدالت دریافت کنند.ا مبلغ سود سهام عدالت چقدر است و سود کدام سال‌ها واریز می‌شود؟

سال گذشته سود سهام عدالت سال ۹۸ و ۹۹ واریز شد. اما برخی از افراد به دلیل مشکلات حسابی که داشتند نتوانستند این سود را دریافت کنند و حالا قرار است این سود اواخر تیر ماه واریز شود.

مبلغ سود سهام عدالت یک میلیون تومانی سال ۹۹ حدود یک میلیون تومان و مبلغ سود سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی هم حدود ۵۰۰ هزار تومان بود.

Share on whatsapp
به اشتراک گذاری در واتساپ
Share on telegram
به اشتراک گذاری در تلگرام

آخرین اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار خوزستان - خوزستان یار
آخرین اخبار خوزستان
املاک چهار دیواری - املاک اهواز
املاک چهاردیواری amlaak4divari