آخرین اخبار

اعلام زمان بازگشایی دانشگاه از 19 شهریورماه

اعلام زمان بازگشایی دانشگاه

اعلام زمان بازگشایی دانشگاه از 19 شهریورماه

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بهترین حالت این است که کنکور وجود نداشته باشد تا داوطلبان بدون استرس وارد دانشگاه ها شوند، اما در شرایط فعلی با توجه به تعداد داوطلبان زیاد برخی رشته ها راهی جز برگزاری کنکور نداریم.

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای هماهنگی، همفکری و هم افزایی به منظور بازگشایی دانشگاه‌ها اجلاس روسای دانشگاه‌های سراسر کشور طی ۳ روز برگزار شد.

او افزود: توجه به بهره وری آموزش عالی ،کمک دانشگاه‌ها به بهره وری سایر دستگاه ها، مهارت محوری و افزایش آموزش‌های مهارتی سه رکنی است که رئیس جمهور مسئولیت آن را به وزارت علوم واگذار کرد.

وزیر علوم تصریح کرد: در سال قصد دارم اجلاس روسای دانشگاه ها، پارک‌های علم و فناوری و معاونان آن‌ها را جهت رفع مسائل کشور  برگزار کنیم.سال تحصیلی جدید کاملا به صورت حضوری بازگشایی می‌شود و دانشگاه‌ها باید آماده سازی کامل را انجام دهند.

برخی دانشگاه‌ها از امروز سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

وی اضافه کرد: برخی دانشگاه‌ها از امروز شنبه ۱۹ شهریور بازگشایی شدند و برخی‌ دیگر به علت اربعین با تاخیر آغاز خواهند شد، اما آمادگی کامل وجود دارد. صندوق رفاه دانشجویان با دانشگاه‌ها وارد مذاکره شد و حمایت‌هایی جهت بازآرایی خوابگاه‌های خودگردان انجام شد؛ چرا که به علت ویروس کرونا با مشکل مواجه بود.

زلفی گل گفت: ظرفیت‌های خوابگاهی را افزایش داده ایم و از بخش خصوصی هم کمک گرفته ایم و در دفترچه کنکور شرایط خوابگاه برای دریافت آن توسط دانشجویان ذکر شده، اما از روسای دانشگاه‌ها خواستاریم تا با دانشجویان کنار بیایند.

 

 

 

 

Share on whatsapp
به اشتراک گذاری در واتساپ
Share on telegram
به اشتراک گذاری در تلگرام

آخرین اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار خوزستان - خوزستان یار
آخرین اخبار خوزستان
املاک چهار دیواری - املاک اهواز
املاک چهاردیواری amlaak4divari