فروش پادرا پلاس در سال ۱۴۰۳ با مدل ۱۴۰۲ بدون کسر افت مدل
!!! زامیاد عاجز در فروش پادرا پلاس بنزینی و دوگانه ????️پس از شکست وانت شوکا و وانت پادرا پلاس ۱ که هر دو فیس لیفت های چینی از نیسان بودند، زامیاد در سال ۹۹ پروژه پادرا پلاس را رونمایی کرد و بسیار امیدوار بود که بتواند ان را جایگرین نیسان آبی کند.اما پادرا پلاس نیز همانند پروژه های قبلی به دلایل متعددی همانند قیمت بسیار گران تر از نیسان، اتاق با عرض کمتر از نیسان، سپر و چراغ های پلاستیکی، کمبود و گران بودن لوازم یدکی( بدنه و تزئینی ) و … باعث شکست مجدد این وانت شد و مشخص نیست چرا همچنان زامیاد اصرار بر فروش این محصول دارد.محصولی که باید ۱۰۰ میلیون تومان از نیسان آبی بیشتر هزینه کرد برای هیچ !!! ????️توصیه ما به شرکت زامیاد این است به جای پادرا پلاس، تمرکز خود را روی تولید وانت دوکابین کارون بگذارند و با توجه به توقف تولید کارا دوکابین، عملا کارون بی رقیب هست و به راحتی میتواند در بازار یکه تازی کند.