آخرین اخبار

دریافت شیر خشک نیاز به ثبت نام در سامانه ندارد

 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: متقاضیان با مراجعه به داروخانه و ارائه شناسنامه یا کد ملی شیرخشک دریافت کنند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس ازیزد، بهروز حیدری ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران در پی برخی اخبار منتشر شده پیرامون نحوه دریافت شیرخشک اظهار کرد: دریافت شیر خشک نیاز به ثبت نام در سامانه خاصی ندارد و متقاضیان با مراجعه به داروخانه و ارائه شناسنامه یا کد ملی و تاریخ تولد دقیق کودک می‌توانند شیرخشک دریافت کنند.

وی افزود: به دلیل مدیریت توزیع شیر خشک، اطمینان از مصرف آن توسط مصرف کنندگان واقعی و همچنین جلوگیری از خروج شیرخشک از چرخه رسمی توزیع دارو، از تاریخ بیستم مهرماه کلیه داروخانه‌ها موظف شدند تا نسبت به ثبت اطلاعات شیرخوار در سامانه مربوطه اقدام نمایند.

حیدری تصریح کرد: با توجه به اینکه ثبت اطلاعات، در حساب کاربری داروخانه باید انجام شود نیازی به ثبت نام مصرف کنندگان شیر خشک توسط شخص نمی‌باشد و والدین با مراجعه به داروخانه و ارائه کد ملی و تاریخ تولد شیرخوار و ثبت اطلاعات توسط متصدی داروخانه می‌توانند شیر خشک را دریافت نمایند.

وی گفت: اتباع مجاز هم با ارائه شناسه اختصاصی یا کد فراگیر نوزاد به داروخانه‌ها می‌توانند شیر خشک دریافت نمایند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد خاطر نشان کرد: ثبت اطلاعات جهت دریافت شیرخشک تنها مربوط به استان یزد نیست و این اقدام طبق دستورالعمل کشوری وزارت بهداشت صورت می‌گیرد.

https://medicine.zbmu.ac.ir/fa/form/multi-step/90/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D8%AE%D8%B4%DA%A9

Share on whatsapp
به اشتراک گذاری در واتساپ
Share on telegram
به اشتراک گذاری در تلگرام

آخرین اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار خوزستان - خوزستان یار
آخرین اخبار خوزستان
املاک چهار دیواری - املاک اهواز
املاک چهاردیواری amlaak4divari