آخرین اخبار

ثبت نام بیمه کارگران ساختمان آخرین دوره سال 1402

بیمه کارگران ساختمانی

ثبت نام فنی حرفه ایبیمه کارگران ساختمانی، بیمه ای است که از سوی سازمان تامین اجتماعی برای حمایت از این کارگران در برابر خطرات احتمالی ناشی از شغل آن ها، در نظر گرفته شده است. مدارک لازم برای ثبت نام بیمه کارگران ساختمانی ۱۴۰۲ شامل شناسنامه و کارت ملی، قبض تلفن ثابت، قبض برق و کارت مهارت فنی می باشد. که برای دریافت کارت فنی حرفه ای از طریق مراحل زیر اقدام می شود.

بازه زمانی ثبت از تاریخ 1402/09/27 الی 1402/10/13 می باشد کسانی که مهارت لازم جهت ثبت نام ندارند می توانند به کافی نت های معتبر سراسر کشور که در سایت همیار اینترنت ثبت شده مراجعه نماییند یا از طریق درخواست به سایت همیار اینترنت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

کارگران، یکی از اقشار بسیار آسیب پذیر جامعه محسوب می شوند که دارای حداقل درآمد برای گذران زندگی می باشند. در این میان، دولت در جهت حمایت از کارگران ساختمانی، از آن جهت که کارگر فصلی محسوب می شوند و دارای درآمد ثابت در طول یک سال نمی باشند، قانونی برای بیمه کردن آن ها، تحت عنوان بیمه کارگران ساختمانی به تصویب رسانده است.

نحوه تهيه كارت اعتباري :
با مراجعه به كليه مراكز آموزشي در استان ها و یا از طریق سایت مي توانيد كارت اعتباري و دفترچه راهنماي ثبت نام الكترونيكي آزمون هاي ادواري را تهيه نماييد.قيمت كارت اعتباري برای حرفه های خوشه خدمات ۲۸۰۰۰۰ ريال و برای حرفه های خوشه صنعت و کشاورزی900،000 ریال مي باشد و دفترچه راهنماي ثبت نام به صورت رايگان توزيع مي شود.

Share on whatsapp
به اشتراک گذاری در واتساپ
Share on telegram
به اشتراک گذاری در تلگرام

آخرین اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار خوزستان - خوزستان یار
آخرین اخبار خوزستان
املاک چهار دیواری - املاک اهواز
املاک چهاردیواری amlaak4divari