آخرین اخبار

فلش خور کردن انواع اسپیکر های خانگی و ضبط های خانگی

 

 

اگر شما هم در خانه ضبط قدیمی سونی ، سامسونگ ، ال جی ، پایونیر ، آیوا یا هر ضبط سی دی خور یا کاست خور قدیمی دارید، امکان بلوتوث دار کردن و فلش خور کردن ضبط قدیمی خانگی برای شما وجود دارد. این دسته از ضبط های قدیمی معمولا دارای کیفیت ساخت بالایی هستند، هم دارای آمپلی فایر درونی قدرتمند و با کیفیت و هم دارای بلندگوهای قدرتمند و با کیفیت بالا هستند و تنها ضعف ضبط معمولی خانگی قدیمی این است که امکان پخش موسیقی از طریق USB فلش مموری یا کارت حافظه TF یا از طریق ارتباط بیسیم بلوتوث را ندارند.

در نتیجه اگر بتوان این دسته از ضبط ها را به این فناوری ها مجهز کرد با یک هزینه بسیار اندک توانسته ایم یک سیستم صوتی با مجهزترین فناوری های روز در خانه داشته باشیم و از هزینه های زیادی جلوگیری کنیم. با دستگاهی که در ادامه معرفی خواهیم کرد پخش موسیقی استریو با کیفیت بالا با بلوتوث از گوشی موبایل و تبلت و لپ تاپ و یا با USB فلش مموری و کارت حافظه روی ضبط و اسپیکر قدیمی امکان پذیر خواهد شد.در واقع هر ضبط سی دی خور و ضبط کاست خانگی معمولی و قدیمی که دارای ورودی صدا به صورت فیش AUX تکی یا دو فیش قرمز و سفید AV است را می توان فلش خور کرد. هرچند ضبط هایی که این ورودی ها را نیز نداشته باشند را می توان فلش خور کرد. اما برای فلش خور کردن ضبط قدیمی کاست و CD معمولی خانگی با دستگاهی که در ادامه قرار است معرفی کنیم نیاز است که ضبط مورد نظر دارای ورودی به صورت تک فیش AUX یا ورودی به صورت دو فیش سونی AV باشد.

کدام آمپلی فایر و اسپیکرهایی را می توان USB خور کرد؟

انواع اسپیکر کامپیوتر ، اسپیکر خانگی ، آمپلی فایر و هر دستگاه صوتی و شینداری دیگری که دارای ورودی به صورت دو فیش AV یا تک فیش AUX استریو هستند را می توانید با این دستگاه فلش خور کنید. اگر دقت کنید مثلا اسپیکرهای خانگی و کامپیوتر را باید حتما برای پخش موسیقی به کامپیوتر متصل کرد. یعنی از کارت صدای کامپیوتر یک خروجی گرفت و به اسپیکر داد. حالا در نظر بگیرید که برای پخش موسیقی و .. دیگر نیازی به کامپیوتر، لپ تاپ و .. نداشته باشیم و به جای دریافت خروجی صدا از کارت صدای رایانه، این خروجی را از دستگاه موزیک پلیر 220 ولتی معرفی شده دریافت کنیم.

  • امکان فلش خور کردن ضبط های قدیمی خانگی CD و کاست خور
  • توانایی فلش خور و بلوتوث دار کردن انواع اسپیکر کامپیوتر، آمپلی فایر و سینمای خانگی
  • توانایی پخش موسیقی استریو با کیفیت بالا از طریق USB فلش مموری و کارت حافظه TF
  • توانایی پخش موزیک از طریق ارتباط بیسیم بلوتوثی موبایل تبلت و لپ تاپ
  • بهرگیری از رادیو Fm اف ام پس از فلش خور کردن ضبط
  • دارای ریموت کنترل از راه دور و امکان کنترل صدا و آهنگ ها از طریق دکمه های روی دستگاه
  • دارای ال ای دی LED نمایشگر وضعیت پخش
  • اتصال مستقیم به پریز 220 ولت شهری از طریق آداپتور
  • دارای خروجی به صورت 2 فیش AV جهت اتصال کابل صدا به ورودی ضبط و اسپیکر و سیستم صوتی
Share on whatsapp
به اشتراک گذاری در واتساپ
Share on telegram
به اشتراک گذاری در تلگرام

آخرین اخبار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار خوزستان - خوزستان یار
آخرین اخبار خوزستان
املاک چهار دیواری - املاک اهواز
املاک چهاردیواری amlaak4divari